Heading section
Trainingen Communicatie & Organisatie
Communiceren is niet zo makkelijk als het lijkt. Zowel in twee-gesprekken als in presentaties voor groepen spelen veel factoren die een goed gesprek kunnen belemmeren of versterken.
Heading section
-
Gesprekstechnieken - Effectief communiceren
De training is gericht op de eigen praktijk van de deelnemers en zorgt dat u doelgericht tot de kern van de boodschap kunt komen tijdens een gesprek.
-
Gesprekstechnieken - Sturen en beïnvloeden
De training is gericht op de eigen praktijk van de deelnemers en zorgt dat u doelgericht te werk kunt gaan en gesprekken kunt sturen.
-
Verdiepende gesprekstechnieken
Na het volgen van deze training bent u in staat om een gesprek goed te structureren en controle te houden over de richting hiervan.
-
Presenteren en spreken in het openbaar
De training is gericht op de eigen praktijk van de deelnemers en zorgt ervoor dat u voortaan doelgericht te werk zult gaan.

-
Feedback geven en ontvangen
Na het volgen van de training feedback geven en ontvangen bent u beter in staat om u uit te spreken in lastige situaties en gesprekken. U zult effectief (positieve) feedback kunnen geven.
-
Time management
De training is gericht op de eigen praktijk van de deelnemers en zorgt dat u voortaan doelgericht te werk zult gaan.
-
Klantgericht communiceren
U ontvangt handvatten om een krachtige, resultaatgerichte en effectieve manier van communiceren met uw klant te bewerkstelligen.
-
Klantvriendelijke klachtafhandeling
U gaat, samen met MEC, aan de slag om uw leerdoel 'klantgerichter en effectiever met klachten omgaan' te realiseren.
-
Professioneel telefoneren
In deze training leert u effectief, klantgericht en professioneel te communiceren met verschillende soorten klanten.