Heading hidden

Trainingen Communicatie & Organisatie


Communiceren is niet zo makkelijk als het lijkt. Zowel in twee-gesprekken als in presentaties voor groepen spelen veel factoren die een goed gesprek kunnen belemmeren of versterken.
  • Gesprekstechnieken - Effectief communiceren

    De training is gericht op de eigen praktijk van de deelnemers en zorgt dat u doelgericht tot de kern van de boodschap kunt komen tijdens een gesprek.


  • Gesprekstechnieken - Sturen en beïnvloeden

    De training is gericht op de eigen praktijk van de deelnemers en zorgt dat u doelgericht te werk kunt gaan en gesprekken kunt sturen.


  • Verdiepende gesprekstechnieken

    Na het volgen van deze training bent u in staat om een gesprek goed te structureren en controle te houden over de richting hiervan.


  • Presenteren en spreken in het openbaar

    De training is gericht op de eigen praktijk van de deelnemers en zorgt ervoor dat u voortaan doelgericht te werk zult gaan.


Communicatie - MEC Training & Advies
  • Feedback geven en ontvangen

    Na het volgen van de training feedback geven en ontvangen bent u beter in staat om u uit te spreken in lastige situaties en gesprekken. U zult effectief (positieve) feedback kunnen geven.


  • Time management

    De training is gericht op de eigen praktijk van de deelnemers en zorgt dat u voortaan doelgericht te werk zult gaan.


  • Time management & Stresspreventie


  • Leanvaardigheden & projectmatig werken


  • Klantgericht communiceren

    U ontvangt handvatten om een krachtige, resultaatgerichte en effectieve manier van communiceren met uw klant te bewerkstelligen.


  • Klantvriendelijke klachtafhandeling

    U gaat, samen met MEC, aan de slag om uw leerdoel 'klantgerichter en effectiever met klachten omgaan' te realiseren.


  • Professioneel telefoneren

    In deze training leert u effectief, klantgericht en professioneel te communiceren met verschillende soorten klanten.